1a Advent 2010

Oj då. Jag kom på nu att jag inte har någon adventsljustake, äsch det får bli till nästa jul. Det är ju lite julpynt hemma iaf, så fick jag mera av mamma idag när vi var där o fikade. Hur mycket ska man julpynta egentligen? Jag vill ha massooooooor av julstämning hemma, jag älskar julen. Förra året låg det typ 100 paket under granen, och dom flesta till mig haha. Give me paket så att säga =) Fast jag tycker det är precis lika kul att ge bort paket ju.
Hur som helst så var det tur att jag inte tog vagnen förut utan bärselen istället med Leon. Det var ju fasen 20cm snö från ytterdörren till spårvagnshållplatsen, det hade aldrig gått med vagnen. Leon blev lite arg på snön bara men ja försökte täcka över hans lilla ansikte. Vi passade iaf på att åka hem ifrån mamma när det hade slutat snöa, men då somnade han så det hade ju inte spelat någon roll när vi åkte hehe. Nu sover han iaf för natten den lille pajasen, han hjälpte mig att damsuga förut.

Vi måste ju börja städa nu tills tisdag, då åker vi till Stockholm för att på onsdagen åka till London. Det ska bli så jäkla kul. Det är andra gången jag flyger, var typ 11 år sen sist. Så jag är lite skraj, men ja måste ju hålla mig så ja inte skrämmer upp Leon. Lasse får hålla reda på oss, han är van vid att flyga eller jaa resa överhuvudtaget.
Nu ska ja se om jag orkar fixa lite i Leons fotoalbum, passa på medans man har lite tid.

\\ Jejje (som inte sitter med en godisskål i knät..)

Kommentera här: