Äntligen....

Äntligen är det söndagkväll, imornbitti kommer Lasse hem. Det ska bli SÅÅÅ skönt, för Leon går mig på nerverna just nu. Han är enormt mammig och inget passar. Så att vara själv fre-mån är fruktansvärt intensivt och tar på mina krafter... Men helgen har haft sina positiva stunder oxå, igår var vi hos min moster hela långa dagen. Tog världens promenad till City Gross + COOP forum (ifrån Eneby, så det blev en bit att gå). Sen senare på kvällen kom Maria förbi (Leons gudmor) och delade några falskor vin med mig, det var verkligen trevligt. Och behövligt (finns det ens något sånt ord?!..hm). Vi övade på att dansa till hardstyle som ni ser på bilderna hahaha, för på lördag är det Majestiq 12 i Stadium Arena. Kommer bli grymt! Vi satt uppe till 03 inatt och hade en riktigt trevlig stund tillsammans. Leon sov hela tiden, faktiskt till halv åtta imorse så det var skönt för mig haha. Jag vaknade hur pigg som helst så jag passade på att mublera om i gästrummet/datarummet som vi har tänkt att göra flera månader nu.. Men det har aldrig blivit av, hoppas älsklingen blir glad och tycker det är fint. Jag har inte sagt något till han än om vad jag styrt med idag hehe.



På tisdag fyller min lille kille 1 år och det blir fullt av släktingar o vänner hela dagen. Kul för Leon!
Nu ska jag bara lägga mig i soffan resten av kvällen o bara "va"..        \\ Jejje

Kommentera här: