...

Sitter o kollar på idol, som resten av svenska folket antar jag... Jag blev kvar hos syrran förut, så Leon o jag kom hem sent idag igen. Så är det ibland, vi har ju oftast bra rutiner så att det blir såhär nån gång kanske inte gör så mycket. Eller hur gör ni med era barn? Eller har ni tankar o funderingar till hur man borde göra o inte göra?

Snart är det väl Modern Family tror jag, då ska ja gå upp o lägga mig tills dess för jag är helt slut. Det har varit en lång dag. Imorn blir det lunch hos moster, funderar på att ta en promenad dit så man får lite frisk luft och så kanske Leon sover i vagnen då oxå. För på spårvagnen är det alltid sånt oväsen " nästa Rececentrum" osv.... Det låter ju ashögt, ja hatar att åka spårvagn med Leon, eller jaa barnvagn överhuvudtaget. Folk flyttar inte på sig el hjälper till på o av. Jag har fått panik flera gånger när vi åkt, men snart har jag mitt körkort!!!!
Men det konstiga är att när jag åker spårvagn helt själv, utan Leon. Då känner jag mig nästan naken haha.

God Natt \\ Jejje 

Kommentera här: