Hej på er! Jag är så fruktansvärt seg på e...

img_4213 (MMS)

Hej på er! Jag är så fruktansvärt seg på eftermiddagarna o kvällarna så har inte orkat med något alls knappt. Skolan tar kol på mig, med alla nya intryck och information.... Men kul är det iaf!  Nu sitter (eller läs ligger) jag i soffan o ser på True Talent, som ni ser på bilden så funkar mina nya skålar till nästan allt ;) Även som chipsskål haha... Lasse jobbar inatt så det blir en lite halvstressig morgon med spårvgn till dagis o lämna en nyklippt liten plutt, för att sedan bege mig mot skolan.  Hörs snart igen! Ps måste bara säga att jag hade enoooormt kuli lördags :) Så tack elin för en trevlig förfest ocj TACK verroooo för en helkväll ;)  Kram

1 Elin:

skriven

tack själv :D

2 Stolt mamma till två:

skriven

Men vad kul att ni gillade stugan, ska ni gå vidare på den då eller?



Skålarna är verkligen jätte snygga, gillar färgen.



Tråkigt när helgerna går till jobb men kan ni någon annan dag då?

Kram

3 syrran:

skriven

Tack själv!!!! =) fasan va kul det va!!! puss

Kommentera här: