Nyårsaftonsförmiddag

Oj oj vilken lång rubrik jag fick till.
Leon hjälper mig här hemma att städa just nu. Vi har damsugit och moppat, vilket är Lasses jobb här hemma egentligen. Men han är på jobbet idag så då åkte vi på det istället. Tur att jag har min lilla hjälpreda......

Såfort vi kommit iordning blir det en trip ner till bolaget för att inhandla kvällens goda drycker. Blir nog lite vin tror jag.
Våran kväll firas hemma för Lasse jobbar ändå till kl 18:00. Så blir lugnt med lite smarrig middag bara.

Hur firar ni det nya året?

1 Sofie:

skriven

Ah, hade ni också blåsigt på semestern, vi också. Synd om er som blev sjuka! Men ser härligt ut här på bilden iaf.



Nyår spenderar jag på ett bröllop, med utevigsel...ja, vet inte riktigt hur de tänkte där. Kallt, o för första gången hela vintern är det minusgrader nu på dagen!! Ajaj. Ja, det blir säkert ett fint bröllop ändå. Men en hemmakväll låter alldeles perfekt! Gott nytt år! Kram

2 Mamma och mormor <3:

skriven

Så gullig han är mormors lilla krabat , undrar när han ska komma och hjälpa mormor att städa :)Men han kanske har packat ryggsäcken och kommer sen när han är färdig med städningen hemma :)

Kommentera här: