Leon

Leon har fått nya framtänder där uppe, därför det har varit så fruktansvärt mycket napp på sistone säkert.
Han har blivit så stor alltså, han är ju 16 månader snart. Helt sjukt! Dagisstart snart ju, ska bli så spännande. Han är så ovetandes än om allt som ska ske hehe. Min lilla prins!
Förra v bestämde vi oss för att ta bort hans spjälsäng iaf, så nu sover han bara i sin nya juniorsäng. Och i förrgår kom han in till mig & L på morgonen , helt själv. Det var sååå mysigt när man hörde hans små steg o sen när han såg oss i sängen så ropa han på oss. Jag tycker det är en rolig ålder som han är i nu, jag är ingen bebismänniska direkt...
Såna saker som Leon gillar mest just nu är att prata i telefon, gärna ringa typ farmor,fastrar o övrig släkt.. Sen är ju alltid hans moppsett som han fått av min mamma en favorit haha. Och nu vill han gärna ställa sig upp i soffan o gå fram till kanten, han testar oss här hemma till max nu alltså. Men kul är det ;)

Leon, I love U!
  

Kommentera här: