Nu är jag trött..

Idag har jag jobbat på fm, det var helt ok. Fast tiden gick väldigt sakta tyckte jag.. Sen kom mina älsklingar o mötte mig där , vilket alltid gör mig lika glad =) Sen åkte vi hem till mamma på en fika och det blev även promenad upp till kyrkan en sväng. Mamma o ja fick någon nojja att kolla igenom typ alla gravstenar. Det är ju kul att se hur gamla folk hade blivit, men inte riktigt lika kul o se små bebisar som låg där.
Sen följde hon o min bror med oss hem o mamma ställde sig vid spisen direkt o gjorde köttfärssås =) mumsigt värre..
Leon har varit pajas här hemma hela kvällen haha, shit vad han håller på o gör miner, härmas och allt möjligt. Söt är han!
Lasse är o skjutsar hem mamma + brorsan nu så ska vi se Solsidan när han kommer tillbaka. Det blev jobb imornbitti med för oss, chefen är hemma med kräksjuka barn. Fy, hoppas han inte har gett baciller till någon på jobbet för jag vill inte ha kräksjukan här hemma. No thanx!

Trevlig kväll 
\\ Jejje

Kommentera här: