Jan. 28, 2011

Jalla gudermööörgen på er, eller ser nu att klockan är ju lunchtime :D Så godförmiddag på er då..
Lite update ifrån mig då, hm Leon har sovit skitdåligt, han är jättesjuk och vill varken äta eller ta sin medecin. Så jag hoppas verkligen han blir bättre till efter helgen eftersom Lasse jobbar nästa v. Men vad ska man göra när han vägrar öppna munnen, visst han äter säkert när han är hungrig. Några korvslantar ville han ha imorse iaf, får se

Dagens middag: Köttgryta a´la Jejje med ris/potatis. Ops måste gå o köpa lingon kom ja på nu... tyipskt.

Dagens bästa: Jag mohaha

Dagens sämsta: Att vara sjuk , alla här hemma är förkylda eller har några slags kramper så nu får det vara bra.

Dagens vill ha: SOMMAR, det är jag nog inte ensam om att vilja ha.. Bara sätta Leon i vagnen (eller på min cykel som jag hoppas jag kommer få i födelsedagspresent)


Have i Nice day  \\ Jejje

Kommentera här: