Äntligen är vi hemma hos våran lilla prins...

img_1173 (MMS)

Äntligen är vi hemma hos våran lilla prins. Som vi har saknat honom... Vi kom inte i säng förens halvsju imorse så vi är skapligt trötta idag haha. Så mer om kryssningen kommer imorn. God natt

1 emily:

skriven

Vad fin din blogg blivit! :) Men varfgör står de "ost" brdvid "kommentarer" hahahha :) Jo jag tog bort mitt lösen men jag velar ibland :P men så är de ju. Såg att du va i malmö, de var jag med :) Hälsade på släkt. Läskigt stad de där (tycker jag) Hoppas nu hade de bra iaf :) kram

2 Sofie:

skriven

oj, är Leon inte sjukt lik Martin på det fotot?

3 Jejje:

skriven

hahaha shiiiit det har du fasen rätt i :D såg det nu. Sjukt lika. Häftigt!

4 Jejje:

skriven

haha Emily, du skulle bara veta huuuuur många gånger ja läste min egna blogg innan jag förstod vad "ost" var haha. Pinsamt värre ;)

Kommentera här: