Dag 1


Dessa 2 appar ska hjälpa mig lite på traven

Ok, nu har jag kommit igång med att börja träna.
Eller alltså jag tror det kommer bli en dag 2, dag 3 osv...
Idag var jag ute och gick i 50min, varan jag sprang i 5min av dom. Det är ju alltid en början. Och tro mig det räckte gott o väl haha. Ingen kondis här inte. Jag har hittat ett jättebra spår här precis i skogen intill.
Egentligen är jag inte mycket för att vara i skogen överhuvudtaget ,men det här spåret låg så man kunde se husen på sidan mellan träden. Tack o lov!
Så nu är min tanke att jag ska (tänkte skriva försöka, men jag SKA verkligen det. Skriver jag försöka redan nu så är det ju som gjort för att ja ska lägga mig på latsidan..) ta mig en promenad där varje dag och springa mer o mer av dom där 50min.

Så just nu hoppas vi på en Dag 2. Och är det någon mer som är sugen att haka på så är ni välkomna, men jag stoppar i hörlurarna i öronen sen är det walk walk walk som gäller ;)

\\ Jejje
1 Sofie:

skriven

det finns ju också DVD med olika träningsprogram. funkade jättebra för mig när jag inte tränade på nåt gym eller så.

2 Sofie:

skriven

det finns ju DVD med träningsprogram också, funkade jättebra för mig när jag inte tränade på nåt gym eller så. Tränade vanlig "gympa" och sen fitnessyoga, båda med Blosson Tainton =)

Kommentera här: