Gotland dag 3

Godkväll!
Idag har varit en riktigt skön dag. Leon har hittat några kompisar i grannhuset. De är några år äldre men det gör ingenting, dom leker så bra ändå. Kul att se när dom springer omkring på alla gräsytor som finns här omkring.
Verkligen toppen för barn, i alla åldrar.
 
Jag har dock känt mig väldigt trött idag och magen har spänt o varit hård. Så jag försöker vila så gott jag kan.
Det känns att jag är en bit in i graviditeten nu och att magen växer mer och mer från varje vecka nu.
Men jag har fortfarande inte fått den dära "wööhöööö-känslan" över min graviditet....
Har ju 20v kvar att hinna få en ny känsla, så den kommer väl den med..
 
Nu ska jag o älsko snart kila in till "vårt" lilla hus och sova. Leon ligger redan inne i köket i det huset på en madrass o sover som en stock. Pluttungen!
God Natt
 

Kommentera här: