Sjukskrivning goes semester

Godmiddag!
 
Igår tog vi båten till Gotland. Svärföräldarna har två stora hus på När. Riktigt mysigt och efterlängtat att få vara här om något...
Min sjukskrivning blev förlängd med 2v och när den är slut går jag på 3v semester. Så vi åkte ner redan igår istället för att vänta på min semester. Jag kan lika gärna ta det lugnt här på ön.
Vädret är som hemma skulle jag tro, lite molningt och runt 15 grader. Ingen sommarvärmde direkt brr.
Lasse ska bygga en altan åt sina föräldrar här så dom är i full gång med att mäta o trixa. Blir nog fint tillslut!
 
Nu ska jag passa på att njuta lite av lugnet för Leon har just somnat för sin middagslur....
Hörs senare under veckan. 
 
 
1 Stolt mamma till två:

skriven

Härligt. Njut av lugnet nu! Kram på er :-)

Svar: Vi njuter som bara attans. Det här var precis vad vi behövde, lite semester och bort från alla "måsten".
Jennie

Kommentera här: