Vad gör vi idag då?

Gu så dåligt jag sovit inatt. Hade jättesvårt o somna igår, för jag hade myrkryp i benen o ont i ryggen. Så ville jag sova på mage MEN det är ju absolut inget alternativ i mitt läge.

Typiskt att älsklingen ska jobba heeeeela dagen idag med, jag får helt enkelt hoppas på en lugn Leon. Som gärna vill sova middag med mig.

Hursomhelst så finns det visst alltid något att styra med här hemma, tex fixa bebisens garderob o tvätta upp kläder. Men känns onödigt o göra det OM det skulle ploppa ut en liten tös. (Jaa jag inbillar mig att bebisen gärna pluppar ut utan massa krimskrams...)
Är ju mest Leons gamla kläder, för vi vill inte köpa massa nytt i onödan.

Bilden är från igår, då vi var på dop.
Ett jättefint dop med mycket gott till fika. Och lilltjejen som döptes var så himla duktig i kyrkan.
vi fick även lite ideér till nästa bebis dop.


Oj, märker även att nedervåningen skulle behövas dammsugas. Bläää

1 Mamma och mormor <3:

skriven

Mormors lille krabat var så duktig på Naomis dop , han kommer vara stolt när han som storebror får styra och ställe på nykomlingens dop <3

Kommentera här: