What a day

Som rubriken: What a day.
Och så på svenska: "truuummvirvel..brrvrraapppbrrraappp" Vilken dag.


Först lämnade ja Leon på dagis. Sen åkte ja o Smilla till min mamma o hade em väldans trevlig förmiddag. Fram tills Leon skulle hämtas igen. Då åkte jag till min moster, utan kidsen o karln..

Mostern o ja vi drog en spontan shoppingrunda. Vi hann med MediaMarkt, Bauhaus, Babyproffsen, Jysk o även Citygross. Det hela slutade en slant fattigare MEN med lite fint till Smillas rum, nya foppatofflor till Leon plus lite annat smått o gott. Och en Tassimo ska nu få pryda min köksbänk, mostern köpte ny kaffemaskin så ja fick hennes gamla. (Mucho gracias tack).

Och precis när vi kom hem till henne o jag hade ett (möjligtsvis tre. Max.!!) trappsteg kvar, jaaa då lossnar hennes NYA kaffemaskin ur mitt handtag o rullar nerför heeeeela trappen. Så typiskt. Men den fungerade iaf, pjuuh. Det blev iaf mycket skratt mitt i allt. Och ännu virrigare blev det.... (Ni ser på bilden...)

En dag som började lite smått kaotiskt men som slutade toppenbra!

Kommentera här: