Äntligen klippt

Så då var jag äntligen hos frissan. Har inte varit sen i.... *håll i er.... Augusti!!!!
Då förstår ni hur mitt hår, eh jag menar risbuske ser ut.

Its time for some klippning and fääääärjning veeeery much.
Så nu sitter jag här med folie i håret, barnen är hos min mamma, Lasse är hemma med magsjuka(?) så jag njuter av min EGENTID!!!!
Vi va dessutom tvugna o färga om för det blev inte bra, så att det tar lite längre tid än väntat gör mig absolut inget alls.....
Aaaaaah och så lite kaffe o en kaka. Perfect tuesday!

1 Stolta mamman:

skriven

Härligt det lät då, ska nig beställa en tid till mig med ;)

Ja en kryssning är redan beställd här med en solresa längtar jag eftre nu :)

2 Jasmine:

skriven

Nice! Blev det samma färg som innan eller nått nytt? :) Ska också till frissan snart, nästa måndag o färga den förbaskade utväxten.. kanske blir det en nyans mörkare än nu :) vill ha som din hårfärg typ :)

Kommentera här: