Semester, typ

Idag när Lasse kom hem ifrån jobbet så började vi prata om att vi behövde handla... Och vem , vilka som skulle åka osv.. Ja ni vet hur det kan låta.
Lasse fullständigt avskyr att åka o veckohandla mat medans jag älskart. Typ. Ni med småbarn know what i mean hahaha. Handling = Semester hemifrån.
Så jag erbjöd mig förstås.
Men vi hade ingen ersättning hemma till Smilla och jag hade inte pumpat ur något heller, så hon fick följa med mig.
Så det blev en sväng in på min gamla jobb, jag har inte varit där än o visat upp våran lilla tjej. Gissa om det var många som ville komma o kolla o klämma lite på hennes pyttesmå fossingar. Hihi jag kunde ju ställt upp Smilla i en av gångarna och handlat medans alla skulle skåda henne haha.
(bra idé Jennie, den ska ja komma ihåg next time i will go too the store and do my weeckohändling).
 
Nu håller jag på o plockar lite (eller ja just nu sitter ja vid datorn o skriver detta) så ska vi gå o lägga oss.
Vi är trötta tidigt om kvällarna nuförtiden. Inte så konstigt, Lasse med nytt jobb o massor att göra och jag som far runt o flänger med 2 kids hela dagarna. Ja blir svettig bara av att skriva ner det. Typ.
 
Imorn ska jag med en barndomsvän o hennes dotter till något som heter Sensus. Jag har aldrig varit där förut, ska visst va något för oss unga mammor haha. Det blir nog trevligt.
 
 

Kommentera här: