Det blev ett fint farväl

Godmorgon världen!


Michan hade bakat så här fina kärleksmums...

Jag sitter på spånkan mot jobbet nu. Är lite lagom sådär trött från gårdagen... Det var begravning igår för lilla B. Och efter blev det en liten fest hemma hos dom. Precis vad vi alla behövde tror jag.
ALLT var så otroligt fint. Men jag hade inte förväntat mig att kistan skulle vara så liten som den var, inte ens 1 meter liksom. Bara att inse hur liten den var fick mig o gråta.
En tragedi är vad det är. Men det känns som en lättnad att begravningen är klar. Nu får vi försöka se framåt o hoppas på nya barn så småningom... O ett giftermål håller jag tummarna för ;) Hihi.


Jag hade skrivit ihop en liten dikt eller vad man ska kalla det. Jag är ingen poét direkt men föräldrarna uppskattade det jättemycket. ♥


Kram

Kommentera här: