Det borde va trängselskatt

Om du har barn o läser detta inlägg, så kommer du förstå precis vad jag menar. Har du däremot inte barn, ja då kommer du tro jag är knäpp i bollen. 

 
Såhär ser ett vanligt toabesök ut för mig. Minns inte ens när jag senast satt själv. Möjligtsvis när jag tagit en snabbkiss, men inte när nr2 kallat iaf.....



Och jaa jag har med mig telefonen in på toan, I hopp om att jag eventuellt ska kunna få 10...? (7?... 2,5 min för mig själv?????
Men varför stänger jag inte bara dörren då undrar ni säkert? Ja då börjar barnen bråka direkt. Som om ett bråkalarm gått igång. Eller så "råkar" Leon släppa upp Smilla i trappen, o ja får springa med trosan nerdragen o dasspappret i handen för o lyfta ner henne. (OBS detta har självfallet aaaaldrig hänt....) 

1 Jasmine:

skriven

Låter ju härligt haha! Då är det bäst att jag passar på att njuta av egentiden på toan nu medan jag kan ^^

Kommentera här: