Det blev med Cars på




Jisses vad fort tiden går. Min lille skruttunge blir 5 år på söndag.
FEM!!?!!

Det blir kalas här hemma för lite släkt o vänner. Barnkalas blir det helgen därpå. Skönt o dela upp allt nu med tanke på att jag inte kan göra så mycket med gipset. Hade sett fram emot o baka en massa, men som det ser ut nu får jag vara glad om jag ens kan göra lussebullar till jul haha.......


Leon leker gärna med DUPLO fortfarande, så tänkte att denna lego låda passar bra. Lite lagom svårt innan han lär sig det vanliga smålegot kanske.


Leon är iväg med min syrra o hennes kids i stallet nu, så jag passade på att slå in hans presenter. Blir lite blandat. Har ju Smilla som fyller i slutet av november så jag får liksom dela upp det lite, o sen är det ju dags för julklappar redan.
Hur som. Vi får se vad det blir o bjuda på på söndagens kalas....



Kommentera här: