Det blev tretton

Tja!

Här hemma har de varit lugna gatan sen i lördags. Leon har nämligen feber o halsont, jättesvullen i halsen så misstänker halsfluss. Men läkartiderna va slut på vc idag, så får återkomma ikväll eller imornbitti. Kidsen myser just nu framför surfplattan i soffan. Det är guld värt me en sån ibland hehe.

Aptiten är inte på topp direkt för Leon men en o annan Danonino har han fått i sig o även några glassar... Alltid nått. Antar att kycklingwoken jag gjorde till middag idag inte kommer gå ner.... (inte mig emot, desto mer till mig för den blev svingod!)


Medans jag stod vid spisen så rensade jag ur kryddskåpet. Eeeh något jag uppenbarligen missat på väldigt länge för jag hittade 13!! TRETTON tomma kryddburkar hahahaha. Alltså ärligt????
Och nej det är inte tomt i mitt kryddskåp nu.



1 Susanna Maria J:

skriven

Ser gott ut!

Svar: Tack. Blev riktigt gott, kidsen gillade det också :)
Jennie

Kommentera här: