Det blev att fly hemmet

Ja jaaa jag erkänner. Jag har hållt mig hemifrån idag så mycket som möjligt (läs hela dagen!) Jag har hängt på Rusta, Bauhaus och även en sväng över till Linköping till NetOnNet med brorsan. Har aldrig varit där förut, men kan lätt tänka mig att ta svängen förbi där igen. 

Varför har jag då hållt mig borta? Tänker ni nu.  (Hur jag vet det? Jag bara vet hehehe

Joo därför, för jag vill inte se röran här hemma. Spyr på skiten gör jag. 

Jag hade sällskap av min fina mamma när vi rände runt i lite affärer... 

Jag har felanmält en del grejer o bett om att få färg/tapeter. Så innan det vill jag inte sätta upp nått på väggarna förstås. Men segt o bo i en flyttlåda bara!!! Men dom kommer inte förens måndag, så jag får stå ut ett par dagar till. Men än av de värsta sakerna just nu är att jag inte får in diskmaskinen som jag köpte häromdan. Så jag måste vänta med den också tills måndag...... Och jag har varit rätt bortskämd senaste åren med att ha haft diskmaskin, för just nu är det ett berg med disk i köket. Jag har liksom inte ens tänkt på att det är JAG som måste ta hand om det. Gaaaah!!!! 



Min älskade syster kom med en påse praliner till mig häromdan. För att muntra upp mig lite. Just what i needed! 

Nu måste jag gå o lägga mig. Börjar 9 imornbitti..... Sov Gott! 

Kommentera här: