Det blev en ny start

Jorå satt jag lever, ni kan stoppa Missing people sökningen hehe. 

Däremot är jag mer död än levande. Har hunnit med en panikpackning förra v, flyttade i lördags, fotbollsträning idag, köpt diskmaskin... Och just ja sa jag inte att jag jobbat varje dag också? 

Sa jag död? Jag menar typ dödes död. Jisses. Helt slut i både kropp o huvud. (Har ev en rolig nyhet att dela med mig av vartefter, dock inget som är 100% spikat än. Så ni får ha tålamod..) 

Nu ligger jag o Leon utslagna i soffan - skavfötter under min favvofilt. Så mysigt! 
Smilla sover i sin säng i sitt rum, passade på o byta till en juniorsäng nu vid flytten. Och hittills har de gått bra. Gjorde de sist med iof, men sen vände de efter 2 veckor o då hände min bilolycka i samma veva... Så hon fick ta spjälsängen igen. Enklare med gipset o bara behöva lyfta i henne 1 gång, istället för o bråka 1 timme varje kväll haha. 


1 Carro:

skriven

shit låter som du behöver sätta dig ner och drar en massa djupa andetag.Hoppas att det flyter på med flytten för dig också :)

Kommentera här: