Det blev så jag chocka mig själv

Hellu! 

Imorse ringde kl 06:00, jag plockade upp brorsan så drog vi till gymmet. Han har tjatat såååå dant om att vi ska träna där uppe bland de fria vikterna. Jag kör ju bara X force annars. Men något nytt kan väl va kul. Och de var det. Vi körde rygg o triceps, eftersom jag låg sjuk hela förra v så tog jag det lugnt idag. 


Kidsen som varit i Stockholm sen i lördags kom hem för en stund sen, därför jag tog gymmet innan. Och brorsan tyckte de va skönt med, trotts gnället om att de va för tidigt igår haha.. 
Tonåringar alltså..... 


Vi ska strax hem till mamma o äta lunch där. Sen ska jag fixa en viktig pusselbit i något spännande som kommer hända, dock lite hemligt ännu då ingenting är helt klart än. 
1 Jasmine:

skriven

Duktig du är! Undrar vad det kan vara för spännande? :)

Kommentera här: