Det blev en släktträff

Hej hopp! 

Denna v har jag jobbat massor, i city. Det är lite annorlunda än o stå på cafet på Söder. I fredagskväll när jag slutade kom kidsens fader dit o tog en fika med dom. Han håller sig visst i stan över helgen.... 

Igårkväll efter jobbet så åkte vi över till Linköping. Jag o kidsen var hembjudna till deras pappas kusin. Så himla trevligt och jag blev sååå glad när mamman där hörde av sig till mig! Även fast jag inte lever med bArnens pappa så vill ändå den sidan av släkten ha kontakt med oss, det värmer! 

Tjejen längst fram med brillorna är en såkallad "soffliggare". Hon reser runt o övernattar hos familjer på deras soffa. Och de vi hälsade på hos är anmälda till ett sånt program eller va man ska kalla det. Så de har folk från hela världen på övernattning ibland. Coolt om ni frågar mig! Just denna tjej var från Österrike o kunde faktist bra mycket svenska. Kul! 

Idag har vi äventyr på G... Se om ja får till ett inlägg till kvällen. Blev ni nyfikna? Hehe 

Kommentera här: