Det blev en trip med båt igen

Hellu, när ni läser detta så är jag förmodligen på jobbet o ordnar kaffe latte eller espresso åt folk.. Eller nått annat smarrigt. Vad ere för fel på vanligt kaffe ??? Mvh en som oftast beställer just latte haha.... 



Jag o kidsen begav oss iaf till Gotland i torsdags, blev några dagar där i gott sällskap o ok väder. Som här hemma med andra ord. Vi åkte från Oskarshamn denna gång o på hemresan blev jag åksjuk. 
Obs Inget att rekomendera till andra mammor som reser ensamma med tex en 2 åring o 5 åring som är i sina essén.................... Just sayin. Att bli åksjuk alltså. 

Det blev lite bättre efter vi fått i oss käk. O i bilfärden hem blev vi sittandes i bilkö genom Söderköping. Dessa broöppningar!! 
När ni gluttat färdigt på det här inlägget, kom ner till Nelins City o ta en latt.. KAFFE vett ja ;) 

Smilla påväg från Oskarshamn. Vi var inte länge ute på däck kan jag säga. Och ännu kortare tid nästa gång för jag såg just Titanic på tv... Uh. 




Kusinerna





Kolla in min instagram: jejjebejje för flera bilder från våran lilla minisemester vettja! 

Kommentera här: