Det blev blankt

Igår hämtade jag o syrran våra kids samtidigt på dagis, för att sedan åka o besikta våra bilar. Ingen av oss har gjort det förut så vi tog med varandra som stöd.
Besiktningskillarna skrattade åt oss kan jag säga.... Hahaha
Våra vrålåk gick igenom utan anmärkning, en lättnad såklart. Även fast vi eg inte var så oroliga då båda bilarna är rätt nya. Hon har en bmw 120 -07  och jag har ju en audi sportsback a3 -06. 

Tänk att vi har en varsin bil, jobb, ett ändå rätt normalt o fungerande liv. Det får vi påminna oss själva om ibland. Lätt o glömma i alla tragedier som hänt i våra familjer. 
Var med i ett projekt igår på dan ang min brors död bla. Men såfort det är klart kommer ni få reda på mer! 

Blanka besiktningpapper var värt att fira, så efter våfflorna så blev det glass i mängder... 

Nä nu vill barnen ha frukost. Jag med för den delen. 




Kommentera här: