Det blev något sällsynt

Gokväll!  

Gu vilket intressant inlägg det förra blev, har fått en del respons. Vilket förstås varit jättekul! 

Men nu ska de handla om någonting annat, jag ligger nämligen på soffan.  Ensam hemma.  

Whaaaat? Tänker ni nu antar jag. Jag med. Tänker så alltså. Barnen ska nämligen va hos sin farmor o farfar i Stockholm tills söndag.  Så skönt. Men helt själv är jag ju inte..... 
Har skjutit på detta länge nu. Men jag har faktiskt träffat någon. En superfin kille som är i samma ålder som mig, allt känns bara så bra. Och jag är så himla glad, känns som jag har gjort mig mer än förtjänt av att få träffa en vettig kille. Kidsen älskar han.
Jag med för den delen! 


Inte lätt att komma till en tjej med 2 små. Han är van vid ungkarkslivet. Hur tar man in en ungkarl enklast i livet? Jo genom att ta med han till Busfabriken  haha... 


1 Jasmine Wikman:

skriven

Grattis Jennie! Vad härligt för dig! Kan du inte skriva om hur ni träffades ? :) kram

Kommentera här: