Full rulle

Idag tog vi morgon redan innan klockan slagit 7. 
Allt tack vare Smilla.. tack.. typ.

Sen for vi iväg på lite jakt efter ny utemöbel och grill. Efter några timmars jagande så kom vi hem med nada. 
Ingenting. Eller joooo en varsin cheesburgare från Donken. De va allt. 
Förstår ni nu hur skönt vi kommer sitta alla (alla två?!) varma sommarkvällar?????? 

Ja ni fattar va. Ni får väl försöka fantisera.... 

Eftermiddag spenderade jag o Smilla på hennes första kalas hos en dagiskompis. Jättetrevligt med överflöd av fika. Och tro mig om tillochmed JAG säger att de var överflöd då var det verkligen så. Pjuuh jag kommer drömma om sötsaker! 



Efter mycket kompromiss om vad man har på sig på ett kalas så blev det detta. 
Alltså inte spindelmannen, batman eller gula snickarbyxor. 
Ha 1-0 mamma. Typ. 


När vi kom hem hade Niklas varit o köpt en grill. De gick ju bra o äta inomhus me hehe. 



Nu tar vi kväll här hemma. Ingen ledighet för oss imorn inte, barnen har studiedag men inte jag. Så de får va hos min mamma istället.

PS.  Om en vecka såhär dags så ligger jag på en strand med N. 💜

Kommentera här: