Jag? vila?


Trött tjej som ställde in alla planer idag. 

Kidsen sover o jag kollar tv. De har varit en riktig slappardag, vilket inte alls va meningen. 
Ja for iväg imorse till en vän som skulle fixa mina naglar lite snygga. Det var efter det alla planer sprack ungefär... 
Ja skulle egentligen tagit en promenad med Maria för att sedan mött upp Niklas, så skulle vi växlat pengar o ätit lunch ihop.  Men de slutade med att jag åkte vem efter att ha fått naglarna fixade, och somnade på soffan.... 

Vaknade av att Niklas kom hem med båda barnen från dagis o skola. Skönt förstås , de händer inte alltför ofta att jag vilar sådär mitt på dagen. Det ska bli skönt med semester på söndag. Ja har inte mycket ork kvar nu känns de som.... Så Rhodos är välkommet! 
Jag hann dock åka iväg o köpa varsin resväska nu på kvällen.  Bara växla Cash kvar.


Blev supernöjd. Inte för mycket färg eller bling !

Kommentera här: