23h till havs

Nä nu har de varit så mycket sjukstuga här hemma att jag tror jag får krupp. 
Både Niklas o jag kände att vi ville göra något kul, med barnen med. Så vi tog en kryssning med den nyaste båten Viking Grace. 
Och vilken båt hörni. Så snygg inredning och att allt var så fräscht var pricken över i:et. 
Vi tog en avgång som gick redan kl 7:45 på morgonen. Lite väl tidigt men med barn så kändes det helt rätt att åka så som vi gjorde nu. 

De hade en hel dag på båten direkt att leka och lära känna båten mm. Och så va vi framme i Stockholm kl 6:30 idag igen.  Det var så skönt att va hemma i sin säng innan kl 10 kan jag lova. Ett tips från mig till er andra morsor där ute, ta en sådan avgång. 

Förväntansfulla kids.



Bar tjejorna 💜

Ett av ställena att hänga på, trendigt och hemtrevligt på nått vis. Här satt vi o skratta åt de som sjöng karaoke på kvällen.... Inte alla som satte de rätta tonerna haha. 

Leon köpte en lego båt för alla sina pengar. Den har grabbarna pysslat med hela dan. Men nu är den äntligen klar att sjösättas.......

Nu blir de en fortsatt lugn kväll. Vi är rätt slitna... trevlig helg 





Kommentera här: