Nu tar jag helg

N o jag pratade i veckan om att jag aldrig får känna den där fredagskänslan längre.  Ja menar jag styr ju lika mycket i veckorna som på helgerna..... Inte jämställt. 


Så jag bestämde mig för o ta fredag jag med igår. Åkte hemifrån efter ja duschat, va på öppna förskolan med tjejerna o sen hämtade vi Leon för att hänga på Maxi tills kvällen. Väl hemma hjälptes vi alla åt med tacosen o sedan film mys i soffan. Perfekt! 

Idag kände jag mig såklart utvilad (inte!!) Då Lilly bestämde sig för att de va morgon kl 04.30....... Vi har spenderat hela dagen på Kolmården, Bamses sagojul. Så Lilly har ju kunnat sussat gott i vagnen medans jag fått traska runt haha. Inte jämställt där heller visst. 

Är det något som är jämställt med att vara mamma btw????? 

Nu tar jag ett bubbelbad med ett glas rödtjut så ja lite jämställt kanske det är trotts allt haha..... 

Ha en fin fortsatt helg alla ni läsare! 

Kommentera här: