Im havin a baby this month

Omg. Barnen sprudlade av glädje igår när jag sa att: NUUU är det Juni. Den här månaden är det tänkt att bebisen kommer. 


Ni skulle se lyckan i deras ögon! Ska bli så kul att få ge dom ett syskon, framförallt Leon som är lite större nu än när Smilla föddes. Då var han 3 år exakt - och nu 7 år. Det är sjukt spännande, nervöst och samtidigt är både jag o Niklas livrädda. En bebis. Galet. Som är vår, som ska va me oss tjugofyrasju snart..... *gulp (satte nästan mitt frukost te i halsen) 
Men vi är inte oroliga att vi inte kommer fixa det, vi har det ju så himla bra hemma. En lugn och trygg familj med mycket humor , eller oj jag tar tillbaka då Leon sa häromdan: 

- mamma, förut hade du humor. Nu har du inte så mycket längre sen du blev gravid.

Jag: *stod som ett frågetecken. Hahaha


Ja nu när jag är i v 37 så är jag kanske inte vääääärldens roligaste hela tiden men come on, i am so preggo right now. Jag orkar liksom inte hålla på haha. På tal om graviditet så har jag känslan av att bebis kan va på gång. Är 99% säker på att slemproppen gick igår och jag har helt pltösligt sista dagarna sprungit på toa för o göra nummer 2. 
Googla på de ni så kommer ni med tro att de är dags snart. 
(Gaaha nu satte jag teet i halsen....)


Kommentera här: