Vilken dag

Idag vaknade jag med pirr i magen. Inte för bebisen rörde sig utan för det är dagen D med stort D. 


Jag tog ääääääntligen examen, gymnasiebehörighet efter sisådär 9 år senare än alla andra i min årskull..... Men bättre sent än aldrig heter de va? Så idag tog jag helt enkelt min student och är så jäkla stolt över mig själv.  Att ha slutfört 3 terminer med slit, inte bara i skolan utan privat med. Att ha haft min fina Niklas som stöd under de här läsåret har varit till STOR hjälp, han har fått vabba en del... 
Och nu är jag äntligen klar. Finito! 

Jag kliver ifrån en lärorik händelse med betyg som var över min förväntan, mot en ny resa i mitt liv. En bebis igen och allt som hör till, jag står på nya ben utan egentligen att veta vad framtiden har att erbjuda...... Och vet ni, jag känner mig SÅ redo! 
Jag blev uppvaktad ordentligt idag med mat, fika och presenter o blommor av min fina vän. Grattishälsningar via sms och på de sociala medierna... Blommor o ännu mer presenter av mina närstående. 
Behöver jag skriva att va gravid i vecka 38 o få all denna egoboost behövdes? 
I am so freeeakin happy right now! 

Jag avslutade kvällen hos svågern med sushi o fotbollen. Medans Niklas var o såg matchen uppe i Sthlm. Skapligt avis! 
Nu ligger kidsen o jag ska försöka att bara varva ner, se om jag är vaken när hjärtat kommer hem. Over and out! 

Michan hade förberett typiska studentpresenter (mössan är låne)
Fick sån fin bukett av Niklas för jag klarat skolan så jädrans bra
Fina hälsningar från klassen. Årets morsa goes to Me
Nedan är en del av presenterna... Blomman representerar mig: solstråle

Kommentera här: