Inget att rekomendera i vecka 36

Alltså hur tääääänkte jag imorse? 

Vi hade bestämt sen länge att ta Kolmården idag med några vänner. Och såklart så har jag sovit riktigt illa och vaknat med förvärkar, så Niklas fick massera mig rejält imorse när klockan ringde. Där borde jag nog egentligen avbokat dagens planer - MEN vad gör man inte för sina barn? Så att gå runt där i flera timmar när du befinner dig i vecka 36 är inte att rekomendera i denna sommarvärme........ 

Jo biter ihop, packar matsäck och sen in i bilen mot Kolmården! Jag knatade på och hängde i... När vi kom hem så åkte skorna av illa kvickt kan jag lova. Herregud så svullen jag är nuförtin på ben o fötter. 
Inte very sexy so to say...... Känner mig som värsta neandertalaren 😂 

Vi grillade när vi kommit hem och barnen ligger redan i sina sängar, jag själv ligger på soffan efter att ha tagit ett extra varmt och skönt bad. Aaaah... Nu äre fötter i högläge framför tv4 med programet om Kronprinsessan Victoria. 
Om jag känner mig som en pensio? Eh svar ja. 


Här kan ni välja o blunda..... eller inte ;)

Kommentera här: