Jag borde ju ha koll, men...

Jag är ju hemma med Lilly om dagarna just nu. Och hittills har de flutit på, vi har liksom fått dagarna att gå. Men nu börjar hon kräva lite mer uppmärksamhet och vill va med , en nyfiken liten tjej.


Vilket gör att jag känner sug efter att göra någon aktivitet. Med Leon o Smilla gick jag på babysång och hängde en del på öppna förskolan här i området. 
Men det är ju ett par år sen jag var på Öppna här..... 

Hmm men babysim då? Vid vilken ålder börjar man med sånt, Lilly är 7 1/2 vecka nu. Finns det någon mammagrupp (min autocorrekt ville skriva mannatrupp.... hade iof kunnat bli väldigt spännande hahaha)  

*så tappa inte fokus nu... 

Åter till mammagruppen då, har ni några tips på såna eller någon annan rolig sysselsättning? 
Kommentera gärna och glöm inte trycka på hjärtat om ni gillar mina inlägg ❤

Kommentera här: