kvalitetstid

Godmorgon! 

Ser att de är massor av nya besökare, vad kul! Ni är så välkomna. Glöm inte gilla inläggen eller kommentera! 

Igår lämnade jag Lillt hos Niklas för några pappadagar. Det känns bättre än jag trodde faktist. Jag försöker njuta av tiden med Leon o Smilla de dagarna. Igår blev de en riktigt sån dag med Smilla. 

Vi åkte till stallet direkt efter skolan, jag vänjer mig mer o mer ska jag säga. Haha igår lärde jag mig att man inte ska dra åt sadeljorden(?) Inne i spiltan utan på ridbanan istället haha. Jag skäms ju nästan så dålig som jag är på allt som hör till hästar. Men ridläraren är så hjälpsam! 
Efter stallet åkte vi hemåt och åt mat. Sedan gjorde Smilla chokladpudding o sen hjälptes vi faktist åt att städa hela lägenheten. Och avslutade med ett skumbad ihop på kvällen. Så mysigt! Tror båda behövde de för morgonen inte variy ett dugg kul. Samma den här morgonen verkar de som gaaaha jag blir galen. Får tänka på den fina stunden vi hade igår.... Kämpa!!!!! 

Till alla morsor där ute som tappar greppet ibland - Det är helt okej sålänge ni kommer tillbaka 

Kommentera här: