Måndagmorgon hos oss

Godmorgon.. 
 
Den här morgonen startade redan 05:30, av Lilly som var som en duracellkanin. Bara hänga med i tempot för morsan. Men jag är van med Smillerill ju haha
 
Den ungen alltså. Smilla. Vad man än gör så blir det fel, tar jag fram hennes favvofrukost så ska hon inte äta. Tar jag inte fram någpt ja då ska hon minsann sitta i 45 min och äta. Hon är så oberäknelig , det är tufft ganska ofta ska ni veta. Visst barn är barn, men ibland undrar jag om det verkligen är såhär de ska vara? 
Sen blir de ju att man jämför mellan barnen, Leon är lugnet själv medans tjejerna är vildare. Sen vem som är mest normal vet jag inte haha.... 
 
Idag ska iaf Lilly till Niklas, det är pappadagar . Vi ska prova 2 dagar var och varannan helg. Vi får se om de blir för hattigt för Lilly eller inte. Ingen av oss tycker att varannan vecka är ett alternativ ännu. Har ni några tips får ni gärna lämna de i kommentarsfältet. Lilly är ju 1 år och 8 månader nu. Vi bor nära varandra , gångavstånd. Så någon annan lösning skulle med fungera. 
 
Jag skulle kunna skriva så mycket mer nu känner jag, har en miljon tankar i mig. Det känns som om detta året kommer bli rätt rörigt och tufft. På väldigt många plan, men jag gör som vanligt. Biter ihop och kämpar på....................
1 Jasmine :

skriven

Förstår att det är kämpigt och tufft med allt.. Du är stark, du har klarat dig igenom så mycket och kommer ta dig igenom det här året med ❣ Hoppas allt vänder för dig snart ❤ K R A M

Svar: tack fina du! Du kämpar väl med rätt mycket med sömn o Alvin 💜 Kram
leonsmammas.blogg.se

Kommentera här: