Det är fredag

I morse sa min magkänsla att Leon borde va hemma från skolan, han hostade lite på morgonen nämligen. Men han är sällan sjuk så han gick iväg..  


Och efter någon timme när Lilly somnat o jag lagt mig ner o tänkte sova lite middag med henne, då jag sovit så dåligt hela veckan o vaknat innan 05 varje morgon. Då ringde de från Leons skola o sa att han ramlat på gympan o slagit i läppen. Så han ville komma hem. 

Han var hemma inom 10 min så någon vila blev det inte. Dagen har gått i ett. Vi åkte o hämtade Smilla som sovit hos mormor, o där började jag få huvudvärk som inte gett med sig än (suttit i sen kl 14 trotts värktabletter) uuuh.....

Niklas kom hem vid 18 tiden med pizza o nu tog han med sig Leon o Smilla in o hennes rum där de ska måla hennes säng. Då passar jag på nu att vila medans Lilly somnat på mitt bröst. 💜
Hur har er fredag sett ut?


Kommentera här: