F r e d a g

Som jag längtar till fredagar nuförtiden! 
Det är jag väl inte ensam om iof hehe....

Jag började morgonen med att lämna Leon på nya skolan  - där han för övrigt trivs superbra. Är så glad att vi tog beslutet att byta. Sen vidare till mamma för att lämna Smilla som ska få åka pulka med henne ett par timmar, de skulle va med mammas kusin & barnbarn. Så Smilla ska alltså åka pulka med sin brylling? 
På vägen dit fick jag stanna i 2 affärer för o köpa ny napp till Lilly, hennes försvann på morgonen. Medans jag tog på henne overallen. Jag letade som en tok och bad de stora barnen hjälpa till men vi hittade ingen napp******....... 

När jag lämnat Smilla åkte jag o Lilly till min svåger på en kaffe. Där medans vi satt o pratade så gosade jag med Lilly i soffan o kände något konstigt i hennes byxor. 
Ha.  Nappen hade hamnat i hennes byxor. Som jag kände mig skapligt virrig haha. Ja ja tur vi köpte nappar ändå för de kan man aldrig ha för många av. Ni minns väl mitt inlägg om nappburken?
Nu ska jag mysa en stund medans Lilly sover middag innan de är dags att hämta hem Leon o Smilla för att ha lite fredagsgottis.  

Kommentera här: