Jomen att eeeeh.. Såå att eeeeeh......

 

Ja o Lasse sitter i soffan o kollar på Sjukhuset, det är en som föder barn. Shit jag blir helt varm i kroppen när jag ser förlossningar. Jag är så nöjd med Leons förlossning och vill lätt göra om det. Det var absolut det häftigaste jag gjort i hela mitt liv och inte alls så hemskt som jag trodde det skulle va. Så när mammorna ligger o klämmer ut sina bebisar så vet jag precis hur dom känner, ja blir typ lite stolt o tänker "det där har JAG med klarat av och gjort..". Ja vet att jag är konstig som tänker så :D haha...... 
 
Dagens mat:
Pastasås a´la Nette.. Bacon med krossade tomater, salt + peppar och 2 vitlöksklyftor. Och sen pasta till det. Supergott och enkelt. Funkar bra till Leon med bara man inte kryddar för mycket. 

Dagens att göra: Jobb ikväll så storasyrran ska va barnvakt. Sen har jag städat Leons rum med så lite nytta har jag gjort =)

\\ Jejje

Kommentera här: