Blev fullt upp ikväll..

Fick besök av moster o kusin ikväll. Så han inte med något bloggande om kryssningen idag heller, nu är ja för trött så slänger bara in en bild på två söta killar ;)
Imorn bär det av tidigt till min andra moster , som just nu är i husvagnen i Vadstena. Hoppas på lite sol så vi kan bada och njuta av sista semesterdagarna....





Marcus & Leon


\\ Jejje

1 emily:

skriven

Jag blev också så. Jag var clown numero Uno och träffade jääämt nytt folk o skojade o flamsade, sen när jag blev gravid levde jag i en jobbig bubbla typ och nu känner jag knappt igen mig själv. MÅNGA av mina vänner känner samma sak, men man kanske blir mer "mogen"? Asså jag vet inte, men nu är jag inte lika sprallig. Eller jo ibland hahahha. Så man är ju inte ensam om det kan jag lova. Gör en sån där lista du med, de var kul att skriva :D

Kommentera här: