I Love Movits!

Spelar ingen roll så länge
-Skjut mig i huvet med en
Jag inte får det du har
Kan inte gå och vänta längre
-Lugern vill tala med mig
Men jag får inga svar
Även om inte det regnar Hallelujah
Så i mån utav plats, tar jag nog med mig paraplyet
(barabara ifall)
Jag inte kommer kunna klara av din (Dom)
Skjut mig i huvet med en Lüger låter Click - Boom



Denna går repeat på min spotify just nu!


\\ Jejje


1 Anonym:

skriven

Hej. Hoppas du fått tillbaka Bloggsuget nu! Vi klarar oss bra och sparar pengar på att vara utan bil. Vi åker som sagt buss osv om vi inte åker med någon som har bil. När r lr jag får kortet kommer vi (förhoppningsvis) bara använda bilen vid storhandling och sådana nödvändiga saker, annars blir det buss! Hur går det med ditt kort då? Mår lilleman bra nu? Stackarn!

Kram på er

Kommentera här: