Måste pröva sig fram

Idag prövar vi något nytt.. Kör mittbena för hela slanten idag.
Har nog inte haft mitt hår såhär på över 10år tror jag.
Har antingen snedbena eller uppsatt i en toffs. Skönast så tycker jag.



Haha är inte van att ta bilder på mig själv, fotar ju alltid Leon nuförtiden... ;)
1 Anonym:

skriven

Kul med förändring! Hur kommer det sig att du aldrig har mittbena då?

2 Mire:

skriven

Tjaa ♥ Så skön blogg du har. Allt bra med dig idag?

- Du, jag tänkte tipsa dig om en tävling som jag har

i min blogg där du kan vinna ett valfritt linne. Gå in

och kolla ifall någon utav dom faller dig i smaken, samt

va med och tävla.



Här har du länken direkt till tävlingen:

http://mires.webblogg.se/2011/june/min-andra-tavling-valj-valfritt-linne.html#comment



Ha det bäst! ♥



- sorry om du inte gillar reklam!

Kommentera här: