Det blev prickigt värre

Jag har för en gångs skull köpt på mig ett gäng strumpor (onödig utgift om ni frågar mig o syrran haha) 
Så när jag hängde tvätten förut hann jag tänka: 

"Nemen ojsan, har jag råkat krympa ett par??? Wtf... onööööödig utgift som sagt!!!" 


Innan jag kom på i all strumpmani där att det är olika par, förstås. Visste väl jag...... 
En kort sommarstrumpa och en av de nya.. 
1 Maria:

skriven

Han blev 26 år! Jadu hur klarar man sig igenom det?! Vi i familjen stöttade varandra. Jag gick hos en kurator en gång i veckan. Tror det är viktigt att prata om det med sina nära och kära och gråta mycket! Hoppas du har fina människor runt om dig som kan vara dit stöd. Just nu känns det säkert omöjligt att någonsin känna glädje och kunna skratta igen men det kommer tillbaka. Men du kommer aldrig kunna bli densamma igen. Krama till dig! Du får gärna skriva om det är något!:)

Kommentera här: