Det blev äntligen kväll

Jahopp, kväller redan. Jag har hunnit med massor idag känns de som. 

Började dagen med att lämna kidsen på dagis o skola, sedan tog jag bilen till polishuset. Trodde jag kunde göra nytt kort till körkort där - men icke! 
Det är nämligen borttappat, alternativt begravt under syrrans altan. 

Jag:  -jag har varken id eller pass. Och nu inget körkort.... Hur funkar det OM jag skulle bli stoppad av er tex??

Polismannen:   -eeeeh ja du bör nog INTE åka bil.... *följt av ett leende 

Jag:   - självklart inte.......... 

Punkt! 

Hann iag med att fota mig till både pass o körkort. Och äta lunch med mamma o min granne på Hageby Centrum. Skön dag! 
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Skönt att få sådant fixat! :)

2 anna:

skriven

Tråkigt att läsa inlägg som dessa då det är tydligt att du haft din dotter på förskolan trots att du inte jobbat. förskolan är inte till för att föräldrar ska ha sköna dagar där de kan äta lunch i lugn och ro. ledig förälder = lediga barn.

Svar: Oj ursäkta mig. Jag skrev inte ut att jag har jobbat, ALLT finns inte på bloggen ;)
Jennie

Kommentera här: