Det blev (skulle bli) ett slut på 2015

Oj då. Året tog slut så snabbt att jag inte hann posta detta inlägg haha. Ni får låtsas att ni läste det här i torsdags.  


Så börjar då detta år lida mot sitt slut. 
Det är med glädje jag ser framåt mot ett nytt år, till skillnad mot förra året. Då hade det hänt så fruktansvärt mycket.  Ja jag vill påstå att 2014 var det värsta året i hela mitt liv. 
En sjukt jobbig separation med barnens pappa, lillebror som valde att ta sitt liv på ett hemskt och chockerande sätt, dålig stämning på mitt tidigare jobb mm... Ja ett skit år! 



Till skillnad mot år tjuguhundrafemtom. Vilket härligt och spännande år!  
Nytt jobb, nya vänner, ja o barnen flyttade till en mycket bättre lägenhet och gård. Och så nu i slutet när jag ändå kände mig rätt tillfreds med livet. Jaaa då träffar jag Han med stort H.
Min fina Niklas ❤
Att få börja ett nytt år med det här i ryggsäcken känns faktiskt helt OK denna gång. 
Vi spenderar nyåret med ett par vänner till mig o deras barn, med god mat och spel.  Imorn åker vi till Stockholm och lämnar barnen på Gotland en vecka. Och sen är det ju en nyhet som jag inte avslöjat än för er alla.........

I januari nu så börjar jag plugga, jag har tagit tjänstledigt fram till maj. Så får vi se hur allt löper på... Jag önskar alla ni mina fina läsare ett riktigt Gott Nytt år! 

1 Jasmine :

skriven

Skönt att 2015 blev ett bättre år för dig och familjen!
Nu blev jag ju nyfiken vad det är du ska plugga till? 😊
Kram

Svar: Tack! ska plugga upp gymnasiebetygen till att börja med :)
Jennie

Kommentera här: