Det blev att fira sig själv

Mors dag

Hos oss med, kidsen är inte så värst intresserade eller medvetna ännu om speciella dagar - förutom deras födelsedagar förståss haha. 
Så jag fick ge mig själv en egen morsdagtårta. Den tog jag med hem till mamma, så hon bjöd på mat o ja stod för fikat. Perfekt! Det plingade dock helt oväntat på dörren i förmiddags, o där stod ett blombud. Det var en liten fin bukett med rosor från världens bästa Maria. Gu ja fick nästan tårar för jag blev så rörd. 




Kidsen hade sin farmor på besök i helgen, hon passade dom medans jag jobbat. Och igår när ja kom hem åkte vi till ToysRus där de fick Bamsespel och Fia med knuff. Så det har vi spelat i omgångar. Fia spelet fick även följa me hem till mamma idag, där hann vi med några matcher. Leon är jätteduktig. 
Nu har ja lagt Smillerill, Leon o ja satte oss i futöljen (vääääntar ännu på soffan...) o ser Saltkråkan. Snacka om nostalgi! 

- Mamma kan jag få rosen? 
- Jaa men ja måste ta ett kort först.!! 


Jag o min fina mamma. 


Den här texten är verkligen som gjord för min mamma. Jag o kidsen pysslade denna till henne. Vet att det är säkert en känslig dag för henne idag, med tanke på min bror som har lämnat oss. <3 






1 Mamma/mormor:

skriven

Tack min älskade Jennie för en toppendag <3 Alla dagar påminner mej om min älskade lille Martin men vissa dagar lite mer än andra. Och Mors dag var en sån dag. Kramar i massor till fina Jennie <3

Svar: <3 fina mamma
Jennie

Kommentera här: