Det blev en bra helg

Hellu monday! 

Long time no see... Den här helgen har varit extra bra tycker jag nog. 
Jag bjöd över grannarna i fredags så de blev lite partaj här. Då bestämde vi oss för att fortsätta även på lördagen här, lika trevligt som vanligt!  
Sen igår var planerna att vi alla mammor skulle åka till Arbetets museum o kolla in någon lego utställning, men jag behövde städa här efter helgens festligheter så Leon fick följa med dom.

Det var visst jättemycket folk på lego grejen så tur att inte jag o Smilla följde med kände jag. 


Jag o barnen var hos mamma hela lördagen och hann med o va ute i en lekpark i Hageby, få middag och ja hann tillomed sluta ögonen ett tag på hennes soffa hehe... Är det inte därför man åker hem till sin mamma? Med barnen? Så hon kan kolla dom medans jag vilar hahaha 


Jag o Smilla tog en go fika hos min moster igår em och sen på kvällen bjöd jag över Lena o hennes son på middag - fläskfilé o klyftpotatis. 
Snacka om att hon har några upp på mig nu att bjuda igen haha.... 


Att ha med surfplattan till barnen när vi åker iväg är så skönt ibland tycker jag. Det är inte alltid det finns leksaker till dom o sådär.. På plattan finns ju allt! 





Kommentera här: