Vad gör man inte för sina kids

Nedrans förkylningar att hänga kvar hos oss... Men jag tänker som så att lite snoriga näsor dör vi inte av. Och av att bara sitta hemma idag hade ingen av oss lust med. 
Jag o kidsen åkte iväg till Arbetets museum i fm, där kikade vi på Bamse utställningen och tog en smarrig fika.  
Typ där börja Leon säcka ihop och humöret va väl inte på topp direkt.  
Inte lätt att göra båda barnen nöjda jämt, Smilla ville va kvar men absolut inte Leon. 

 Innan humöret dog ut....

Här var visst allt tråkigt helt plötsligt... Eftersom ingen av idéerna jag föreslog dög så åkte vi hemåt igen.

Och där slocknade Leon ganska direkt. Fattas väl bara att det är hans tur att bli sjuk nu. Åååh måste jag vabba nästa v med blir jag galen! 


Smilla o jag fördriver tiden med gamla Astrid Lindgren filmer nu... 




Kommentera här: