välkommen du sköna fredag

Äntligen fredag. 
Är massa nytt som händer omkring mig, jag har sagt upp mig och letar nu nytt jobb. Måendet är rätt kasst men jag försöker dra i alla trådar jag kan för att inte falla helt....
Inte så lätt när man har kids med egna bekymmer, jag måste liksom orka för deras skull. Annars ligger vi där som etr gäng platta pannkakor allihop kanske och det får absolut inte hända! 

Kämpa kämpa! 

På tal om att orka för sina barn osv, jag tycker det är lite larvigt när föräldrar måste skylta om på sociala medier att "Jag gör ALLT  för mina barn. Jag lever för mina barn , för er gör jag allt osv......."
Jag tänker direkt: Jaha? Ingår inte de tankarna i själva föräldraskapet redan? Eller? Det är väl självklart att göra allt man kan för sina barn. 


Nu rymmer Lilly upp i trappen.. Hej! 

Kommentera här: